Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

søndag den 28. februar 2010

MOR PÅ SVAMPE

Den anden dag havde jeg så ondt i ballen at jeg havdelyst til piller/euforiserende stoffer eller SVAMPE! Da jeg ikke rigtig er til andre stoffer, end dem man kan vaske og tørretumble, blev lukkemekanismen i min nye nederdel derfor denne løsning: Et par stofbetrukne knapper og en 'svampe-broche' til pynt og sommerglæde. (Mælkedrengestribede drengebukser med svampestof ligger nemlig og spøger på klippebordet.)




Og nu jeg alligevel havde yo-yo hjulet og knap-maskinen fremme, så blev det også til en retro-broche, som matcher drengenes mælkedrengestribede skjorter med 'skåneærmer'. Vi bliver så stangsmarte til sommer.







3 kommentarer:

  1. Har jeg sagt før at jeg er fuldstændig vild med det du laver!? Det er jeg... Jeg går og drømmer om at turde lave noget til mig selv, men lige nu er det vist meget godt at jeg holder mig til at sy til ungerne (så gør det ikke så meget at der er lidt for meget stof her og lidt for lidt der)...

    SvarSlet
  2. Superflotte nederdele!! Ville ønske at jeg kunne sy sådan noget til mig selv - men det kommer vel (forhåbentlig) en gang :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  3. :-) Hvor er I søde begge to... men som jeg også sagde på BK, så er denne model altså SUUUUPER nem at gå til, og da den er af slå-om-typen, så tilpasses den nemt et par centimeter i den ene eller anden retning ;-) (Meget godt, hvis man ikke er helt sikker på sin størrelse eller styrer sit sømrum perfekt!)

    SvarSlet