Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

tirsdag den 23. februar 2010

ONDT I R*VEN!!!

... må man i det hele taget skrive den slags på en blog? Men det er lige hvad jeg har. ONDT! Lillebror i maven skubber rundt på indre organer, og det har resulteret i, at en nerve/muskel eller lignende har sat sig fast omkring halebenet. AAAAAAAV! Så ikke nok med at jeg render rundt og ligner en flodhest, nu skal fremmede massører og kiropraktorer ælte rundt i mine blå-hvide baller, idet jeg inderligt håber at de kan få smerterne til at forsvinde igen. Jeg har jo 10.000 krea-projekter i hovedet, som gerne skulle føres ud i liver, og det er svært, når man dårligt kan bevæge sig.
Det var så dagens klagesang. UNDSKYLD!

3 kommentarer:

  1. Øv Gitte, træls at du skal døje med den slags også. Kender det desværre alt for godt - det er i bogstavligste for stand røv og nøgler.
    Lækker blog du har - den vil jeg helt sikkert følge.

    Kh. Mette/Texas

    SvarSlet
  2. Endnu en fast læser melder sig på banen :) Jeg elsker dig kreatråd, så hvorfor skulle jeg ikke også elske din blog!?

    SvarSlet
  3. Hejsa!

    Skal da egentlig bare høre, hvordan det står til med popo'en??

    Kys kys

    SvarSlet