Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

torsdag den 4. februar 2010

BØRNEBUKSER

Min søn er åbenbart lavet erfter helt andet opskrift end sin mor (Læs: SMAL om hofterne!) og derfor har jeg haft et værre bøvl med at finde bukser til ham, som ikke sad som en sæk kartofler. Min redning har hidtil været diverse hjemmesyersker fra Trendsales, eller det skønne børnetøj fra http://www.musberg.dk/
Men det er jo billigere at sy selv, og da jeg opdagede at onion 20022 modellen sad som skræddersyet på ungen, måtte jeg i gang med at kreere selv.
Inspireret at vejret udendørs blev det til disse PINGVINBUKSER i mørk denim med applikerede isbjerge, lomme til sutten, orange perler på bindesnoren og strygemærker fra Stof & Stil.





Et par 'ævle-bævle' bukser med applikation af en gammel herre-Katvig-undertrøje blev det også til. I virkeligheden klippede jeg applikationen for over et år siden, men det er altså først nu at jeg har fået den syet på et reelt stykke tøj. Oscar synes at disse bukser er de bedste, fordi de er BLØØØØØDE BUKSER MOAR!




...og hvor heldig er man så, når man finder en bluse der matcher bladene perfekt i farven... og så på udsalg.




Oscar havde i øvrigt så store plader ved fødslen, at vi kunne glemme alt om de søde små baby-sokker der var indkøbt. Baaaah... et par yndige strikkede nogle fra SEBRA måtte derfor lade livet og aflevere en hæklet bil til et par racerbukser:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar