Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

torsdag den 4. februar 2010

I've got JUNGLE FEVER!

I'VE GOT JUNGLE FEVER!!!

For ca. 14 dage siden gik det pludselig op for mig HVOR gravid jeg faktisk er ved at være. Og så ramte den dårlige samvittighed ellers, for da jeg var gravid med Oscar talte jeg dagene, huskede at tage regelmæssige mavebilleder, og syede lækre små babyting på maskinen. Det går jo ikke at nr. 2 er helt glemt og forsømt fra starten vel?
Ergo måtte der rettes op på sagen. Så frem med 'stofferne' og i gang med Michael Millers super-skønne Jungle Jam print i kombination med en gang limegrønt fra Stof & Stil.


Så nu har manden bare at lade være med at ombestemme sig med hensyn til navnet!!! For det bliver dælme ikke lavet om! (Ej... navnet var egentlig helt OK at sy... det var overmodet, da jeg klippede løven ud, der var 'a royal pain in the...'!!!
Og for at det ikke skal være løgn, så kastede min 2-årige et enkelt blik på sengetøjet og udbrød: "Der står Oscar 2 år...miiiiiin dyne!"
Godt så - På den igen, denne gang i juniorstørrelse:






Min mand spurgte om han også måtte få sengetøj med navn på, men her slog jeg bremsen i. MÅSKE kan jeg gå med til at applikere "FAR" på noget, men sgutte "JENS KRISTIAN".... vi har jo ikke dobbeltdyne!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar