Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

mandag den 1. februar 2010

Favre nye verden!

Kors i skuret! Det er jo helt ligesom at være på børnehaveniveau igen ;-) Hvordan tilpasser man siden, hvilke funktioner kan man bruge, hvordan ordner man sine indlæg... osv! Dette kunne godt blive noget af en tidsrøver.
NÅ! Men nu er jeg da i gang. Jeg har egentlig 'fulgt' et par bloggere i nogle år, uden dog nogensinde at få mig registreret som fast læser eller lignende. Fik mig aldrig sat ind i hvordan man egentlig gjorde. Men nu da vi er flyttet tilbage til 'fødeøen' Fyn, og jeg lige pt. er bombet tilbage i rollen som 'barefood and pregnant' - tjaaaa.... så kan man jo altid blive BLOGGER!
Jeg har ellers delt mine tanker og syslerier på kreaforum på 'Babyklar.dk' og hygget mig voldsomt med det, men her på siden håber jeg at kunne ordne mine links, billeder og kreative udfoldelser en del mere organiseret end hidtil. (Skal så baaaaare liiiiige finde ud af præcis HVORDAN man så gør det!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar