Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

torsdag den 4. marts 2010

KOGALSKAB

Min søde veninde Trine tog for en rum tid siden en stor og livsændrende beslutning. Hun ville efter mange år som overvægtig kiloene til livs, og blev indstillet til et gastrisk bypass. Hun har nu på egen hånd tabt over 20 kilo, og skal i denne weekend under kniven. Sjovt nok er jeg mere bekymret og bange end hun virker. Hun er afklaret og glæder sig til at selve 'kniv-delen' er overstået.

Jeg kunne naturligvis sende hende en buket blomster og et kort... men det er ikke lige i min ånd, så tankevirksomheden gik i gang. Trine er ramt af en bizar kærlighed til alt med KØER! KOGALSKAB kan man kalde det! (Hun hedder i virkeligheden Katrine og joker selv med at hun burde være døbt KOtrine ;-D)


Når hun nu efter sin operation bliver en smækker lille str. 38, som svømmer så vildt i sit gamle tøj, at hun bliver nødt til at shoppe igennem, for ikke at rende rundt med r*ven bar, så skal hun da bruge et indkøbsnet. Så sådan et blev kreeret ved symaskinen i går, og sendt afsted med posten til Bagsværd i dag. Håber den vil bringe smil på læben og mange hyggelige shoppingture.





RIGTIG MEGET HELD OG LYKKE MED OPERATIONEN TRINE!!!

1 kommentar:

  1. Åhr Gitte hvor er det en fin gave (som hun har sukket efter i læææænge :) )

    Jeg har skrevet dig en kommentar om lidt af hvert i blogland i min egen blog - kom gerne forbi :)

    SvarSlet