Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

fredag den 26. marts 2010

HVEDEBRØD TIL BAGERBØRN...

Er der ikke et gammelt ordsprog der siger noget om, at man ikke skal give bagerbørn hvedebrød? Ikke desto mindre, så er det nok dét jeg har gang i! Jeg mener: Hvis man skal til 3-års fødselsdag hos en supersyerske  i morgen og én af gaverne er noget hjemmesyet med applikationer... så er man da vist egentlig LIDT dum, ik'? (Tjek Musbergs hjemmeside med FANTASTISK børnetøj: http://www.musberg.dk/ ) Men den stakkels lille 'Laura Larve' ønsker sig ingenting, og da en del af hendes gave fra krea-moderen er en opdatering af legeværelset, så har jeg altså syet en lille flagranke til pynt. At jeg så opdagede, at jeg som drengemor så absolut ikke er ejer af ret mange 'tøsede' stoffer er en anden sag. Den blev derfor ikke helt så prinsesselyserød som tænkt, og applikationerne med Babushkaer var nødløsningen for at gøre nogle af retrostofferne lidt mere pigede.

Anyways: Det er tænkt som en lille ekstragave, og hvis den ikke passer i legeværelset, så kan det være at legehuset kan pyntes.


(... og så nævner vi INTET om, at det egentlig var flagranker til Oscars og Gustavs værelser der har stået på min liste i 100 år, vel? Eller at jeg blev grebet af stemningen og også lige klippede til 2 mere til gave? Således bliver 2 planlagte flagranker til 5. De resterende 4 skal lige vendes, stryges, kantstikkes og have kantebånd.)

Og jeg giver jer ret i, at man altså skal holde sig fra kreatråde og krea-blogs, hvis man ikke vil have en alen-lang idé-liste.

Glowstar's (Bruger på Babyklar.dk )  fødselsdagsflagranke var simpelthen for fin og fristende, så efter at have gennemgået lagret af røde stofrester ligger der nu en sag med 10 flag og venter på at skulle op når lillebror Gustav beslutter sig for at holde fødselsdag.



(GLOWSTAR: En anden gang må du godt skrive noget i retning af: "Nem nok at sy, men tager altså liiiidt længere tid end man lige skulle tro, for der er jo MANGE hvide strimler at sy på!" )

1 kommentar:

  1. Ja eftersom dine flagranker er SÅ fede vil jeg også lige smide en hilsen her om hvor fede de er :D Elsker jo bare den der idé om de fødselsdagsflagranker især :) Hilsen Janni/Jemkem fra BG

    SvarSlet