Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

tirsdag den 23. marts 2010

Tiden FLYVER!

Åh hvor tiden flyver! Har lige brugt hele formiddagen på at flytte hobbyartikler fra dét, der skal være 'lillebrors' værelse ned i dét kælderrum, som er ved at blive indrettet til kombineret 'krea-hule' og gæsteværelse. (Nogle ting må jeg altså lade stå, for de er simpelthen for tunge for mit gravide korpus.)
Jeg havde egentlig også planer om at stryge en ordentlig bunke tøj, og se om jeg ikke kunne lure hvor alle forstærkninger til et voksibetræk skal placeres... men lige nu er jeg bare TOTALT flad, og har lyst til en KOLD ØL! Så jeg ved ikke helt hvor langt jeg når på den aaaaaalt for lange 'to-do-liste' i dag. Jeg skal nemlig lige minde mig selv om, at min mand kommer sent hjem, så jeg står alene med at hente barn, lave mad, lege, og putte. det skulle der jo også gerne være energi og overskud til.

Men når manden kommer hjem skulle han gerne medbringe et karlekammerskab fra det sjællandske, og SÅ kan jeg ellers komme i gang med at vaske babytøj og hænge det på plads. Øj, hvor jeg glæder mig til at indrette babyværelse. Det gjorde jeg jo slet ikke til Oscar, da vi dengang boede i lejlighed, og mine redebyggerinstinkter måtte begrænses til et hjørne af soveværelset. NU TAGER JEG REVENCE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar