Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

mandag den 14. marts 2011

NARRESTREGER

Man skal huske at skrive de små 'guldkorn', som ens unger kommer med,  ned et sted. Min svigermor har foræret mig en Barnets Bog til den slags, men jeg må med skam indrømme, at jeg er FORFÆRDELIG dårlig til at få den opdateret. Jeg tror at jeg smider et link til min blog på første side i bogen i stedet. Til den tid er det sikkert også voldsomt umoderne med papirsbøger alligevel. ;-)

Nå: Det var de guldkorn vi kom fra. Oscar på 3,5 kommer med en del i øjeblikket. Fastelavns Søndag var vi til stor fest på fætrenes friskole i Velling. Når man havde fået udleveret sin slikpose og valgfri sodavand, fik man et par tusch-streger på hånden.

Oscar kigger tænksomt på hånden og siger:
Oscar: "Mor... manden tegnede på mig! TO streger"
Jeg: "mmmmm..."
Oscar: "Det var frækt. Det er NARRESTREGER!"

Jamen selvfølgelig! LOL! :-)

Eller da Farbror Henrik er på besøg, og er 'gået for sig selv'. Oscar har ikke den store forståelse for lukkede badeværelsesdøre, så pludselig lyder det:
Oscar: "MOR, MOR... Skynd dig - kom og SEEEE! Henrik STÅR op og tisser!
(Henrik er nok glad for at jeg ikke fulgte opfordringen ;-D)

Yndlingsfilmene i øjeblikket er Toystory 1-3. Der er mange guldkorn heri, og Oscar fatter åbenbart en del af humoren. I hvert fald forstår han at bruge citater fra filmen i HELT rette sammenhæng. en morgen kommer han nemlig tonsende og skvatter over et dørtrin, så han falder så lang han er og kurer hen ad gulvet på maven. SLAM!
Jeg: " AVS! Snuplede du?"
Oscar: "Nej mor. Jeg faldt..... med STIL!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar