Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

mandag den 14. marts 2011

GO WEEEEEEST....

......         - Life is peaceful there

Go West - In the open air
Go West - Where the skies are blue
Go West - This is what we're gonna do...

Jeg er i sang-humør i dag. Så det er godt jeg er alene hjemme og kan skråle uden at nogen får ondt i ørerne! ;-)
New Yorker bukserne skal i brug når mormor om kort tid fylder 60 år. Mormor så jo ellers nok gerne drengene i skjorter, men jeg har en vis avertion imod skjorter til børn. Det ser bare forkert ud i mine øjne, og desuden skal skidtet jo STRYGES! ;-)
Men liiiidt fine på den rå måde må de gerne være på dagen, så jeg snuppede idéen fra Stof 2000's nye katalog, og lavede deres model MADS i kogt uld med rå kanter, chunky gul lynlås og strikkede lommer. Da kanterne bare skal stå rå var der jo minimal med syning involveret, og jeg synes faktisk at vestene er blevet rigtigt fine på den 'seje' måde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar