Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

tirsdag den 29. marts 2011

I've lost the touch! Koks i kreativiteten #2

Min mand kom hjem fra Forældre/Barn gymnastik og bekendtgjorde, at jeg skulle lave en bil ud af en papkasse, som han kunne trække den ældste i, når de på lørdag skal til gymnastikopvisning.
Fino-Bambino: Jeg havde da lige et par kaser, og for mit indre blik så jeg en lille gul Taxi i bedste New Yorker stil. Jeg malede og byggede.... og manden kom og sagde "Nææææh - bygger du os en lastbil?" Hmpf! :-(
Desværre havde han altså ret: Klodsede papkasser er bare svære at få til at blive søde små vakse biler, så jeg ændrede taktik midtvejs, og den gule kasse blev til en skolebus. Den er hurtigt malet, skæv og sat sammen af lige dele kontaktlim og klar pakketape. Ikke just et mesterværk, men den skal jo for pokker også bare ses på afstand og holde i de 10 minutter de er på gulvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar