Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

lørdag den 12. marts 2011

Jeg er her stadig!

...men med dagplejemor syg og et hav af halvfærdige projekter både i hus have og på kreafronten er jeg mere til at kollapse på sofaen end til at redigere billeder og blogge.

Men når energien vender, så har jeg billeder af FEDE hjemmelavede fastelavnskostumer fra det jydske besøg. Enten har de vestjyder for angt til Fætter BR, eller også er de bare for nærige til at købe.... Eller måske har de bare den ægte glæde over SELV at skabe kostumer! Vi havde i hvert fald en skøn tur, og Gustav Guldkaramel fik mange rosende ord ed på vejen. En del ville vide hvor jeg havde SKAFFET kostumet, hvortil jeg måtte svare, at det havde jeg sgutte skaffet, det havde jeg syet! ;-)

Ellers har jeg plantet stedmoderblomster i forhaven, eksperimenteret med en chai-latte sirup, er i gang med at udvikle mønster på en ny mobilpung, har strikket lommer til to veste har to par bukser liggende som kun mangler elastik....

Og så sal jeg da også sart have lavet det fluenet til min bedstevenindes barnevogn, for hun har teemin til april, og det er jo ligeom lidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar