Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

fredag den 25. februar 2011

SOMEWHERE OVER THE RAINBOW...

14 dage tog det mig at strikke regnbuen færdig. Til mit forsvar, så er det på pind nummer 3 og jeg skulle også lige selv tænke mig til at lave den firkantede halsudskæring. Sikkert en smal sag for de fleste strikkere, men jeg har jo kun strikket siden oktober, så her i huset skulle der lige tænkes lidt. Den er strikket i størrelse 2 år, så pt. er den lige lidt lang til Gustav, men nu bliver det jo også snart sommer, ja det gør så!


Jeg er selv ret godt tilfreds med, at jeg fik striberne til at passe på for og bagside, og den er blevet udstyret med skønne læderknapper fra Panduro Hobby.

Regnbuegarnet er fra Tante Grøn, og bare SÅ blødt og lækkert. (Et nøgle rakte lige præcis til en vest i str. 2 år!) Jeg ville faktisk have købt et nøgle til, da jeg var i staden i går, men kurven var tom. ØV!

3 kommentarer:

  1. Det er bare FLOT ARBEJDE! Og 14 dage; ... Det er godt nok hurtigt!

    SvarSlet
  2. Du må altså også lige have en applaus med her :)
    Den er bare skøn!!
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Jeg er helt fascinert av deg og ditt pågangsmot! :) Ble helt fanget av din utrolige fødselshistorie, og har lest den med latter og tårer og full pakke.. ;) Du skriver så godt!

    Ønsker deg og dine en nydelig helg!

    SvarSlet