Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

fredag den 18. februar 2011

Kan næsten ikke vente...

Det går lidt sløvt med opdateringerne, men det er fordi her arbejdes på højtryk! Jeg strikker i regnbuefarver og syr på fastelavnskostumer. Lille Gustavs er næsten færdigt. Jeg har tigget mig til to brune knapper hos naboen her til formiddag, så med lidt held kan jeg i aften lægge sidste hånd på værket. Efter egen mening bliver han sååååå nuttet! Og jeg har vildt lyst til at vise frem, men styrer mig til det er helt færdigt.
Den store har til moderens store fortrydelse proklameret, at han skal være noget så trivielt som et SPØGELSE! Baaaah! Så jeg har hovedet i blød for at finde på en lidt sjovere udgave end bare et lagen med to klippede huller til øjnene. Når nu mor faktisk KAN sy, hvorfor vil han så ikke være noget sjovere? Men egen mening skal han jo have lov til at have, så jeg må lave et fint spøgelse til ham.
I morgen er der kreadag hos Pernille, og jeg overvejer om der skal sys, strikkes eller hækles... Eller bare hygges? ;-) Sidstnævnte må man jo endelig ikke forglemme.

Jeg er snart frygteligt tilbage med billeder af yngsteynglens udklædning.

1 kommentar:

  1. Glæder mig SÅ meget til at se resultaterne af dit garanteret skønne arbejde.

    SvarSlet