Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

onsdag den 26. januar 2011

RUTH & JEG...

...stiftede bekendtskab med hinanden engang i oktober måned.







Jeg slog masker op på pind 4 - helt efter opskriften, og gav mig til at strikke en lille vest. Hver gang jeg løb ind i et problem, jeg skulle finde svar på, startede jeg på en ny vest!
På den måde færdiggjorde jeg en lille vest til Gustav:


En barselsgave til min kusines datter, som blev givet sammen med små forede hjemmesyede bukser og lidt Holly's:

 og en vest til en www-nisseleg på Babyxplore.



Men den lille vest i bomuld var STADIG ikke færdig, selvom det var den første jeg startede på!

Men NU er den færdig! (Godt jeg valgte at strikke den i str. 9 måneder, for det er han jo nu! ) Jeg kan se, at jeg et enkelt sted har fået strikket en maske vrang, som skulle have været ret (eller omvendt... det forstår jeg mig ikke på) men ellers er jeg svært godt tilfreds med at én der ikke kunne strikke andet end ligeud for 3 måneder siden på så kort tid faktisk har færdiggjort hele 4 veste.

Her er den så. Ikke noget vildt og fedt projekt i forhold til hvad alle de dygtige strikkere kan bedrive, men JEG er ikke til at skyde igennem. JEG HAR SELV STRIKKET DEN!
 
 

Ikke vildt og fancy strik.... men når jeg engang bliver modig og rigtig god, så drømmer jeg om at kaste mig ud i projekter til mig selv. F.eks denne nederdel i slå-om model. MUMS!
 
Strikkekit kan købes hos TANTE GRØN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar