Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

torsdag den 13. januar 2011

Er det mord?

Jeg mener jo sådan helt Naivt, at man kan ALT hvad man sætter sig for... Man har bare større flair for nogle ting end andre ;-)
Der er dog TO ting som jeg hjertens gerne udbasunerer som 'svage punkter'. Den ene er stedsans. Jeg ejer ikke det der ligner. En vaniljekrans har mere stedsans end mig, og GPS er min hjælpsomme og uundværlige makker, når jeg bevæger mig tre gader fra kendte områder!
Den anden ting jeg ikke er for god til, er blomster og grønne planter. Jeg glemmer staklerne, så det eneste der endnu har overlevet lige så længe som silkeblomster her i huset, er en kaktus, som kun behøver vand en gang om året, og nogle HOYA CARNOSA, som kvitterer med blomster, når jeg tørster dem! (Se det er planter efter mit hoved)
Derfor ANER jeg heller ikke hvad der lige sker for årets Julestjerner. De plejer at opgive ævred ca. midtvejs i december måned, men i år står de STADIG flot i skrivende stund... Mit dilemma er bare, at jeg faktisk er rigtig TRÆT af at se på dem. Det er en juleblomst, og jeg trænger til at støve af, lufte ud og bringe mere forårsagtige grene ind i stuerne.
ER DET MORD, HVIS JEG KOMMER TIL AT 'TABE' DEM I SKRALDESPANDEN???

3 kommentarer:

  1. Nej, you snooze, you loose, de må brokke sig hvis de ikke vil smides ud ;)...
    Hov nej anden ide, smid dem ud i en potte på terassen eller ved indgangen. Så må de dø af kulde, eller i hvert fald sprede lidt farve i en hvid/grå verden :)

    SvarSlet
  2. De kan jo absolut ikke tåle træk, så de endte deres dage i skraldespanden.... jeg er nu officielt ikke bare dårlig til planter, men direkte blomstermorder! Men det var DEJLIGT at få dem ud, tørret støv af hylderne og pudset vinduerne. Kom forår, kom ro, kom rent hjem!

    ...det sidste er vist bare en drøm. At holde sit hjem sådan RIGTIG rent og ryddeligt med to små børn inden for dørene er jo som at skovle sne i en snestorm. ;-)

    SvarSlet
  3. ... Jeg har en drøm om at holde hjemmet RIGTIG rent med eet barn... Det er indtil videre også bare en drøm, der ligger ret langt fra virkeligheden...

    SvarSlet