Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

onsdag den 27. april 2011

Tit tit...

Vi er nået til kælderen i projekt 'husrenovering'... Altså helt ærligt, så er det mest min mand der leger praktisk gris dernede. Jeg køber i stedet festlige håndklæder til den tomme sal, der engang bliver til et badeværese og drømmer om den fede, rå stemning, der skal skabes i det gigantiske multirum. Jeg kan lige se det for mig: Grå flydersofa i stram stil, fede hjemmesyede puder, bønneborde jeg selv har skåret og malet.... Og hvad med et kunstigt vindue med udsigt til storby-skyline? :-) Altså lidt humor, når man nu befinder sig i en kælder. Tit, tit...


Kan købes hos: www.artstickonline.com

De har også denne fede sticker som kunne være ret cool på et teenageværelse:





Min mand foreslog at jeg kunne søge om at komme i aktivering i egen kælder og male nogle vægge. Nu er jeg nemlig i træning efter at have malet en håndfuld paller i Pakhus 16 ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar