Sidevisninger i alt

Søg i denne blog

onsdag den 13. april 2011

Kreativ aktivering: Forårsmarked Pakhus 16

Hvad gør man, når man er sendt på aktivering af jobcentret, og har udsigt til 4  ugers 'jobsøgningskursus' efterfulgt af tvungen erhverspraktik i et foretagende, man selv skal finde? Man skynder sig at rive i nogle kontakter, og arrangere at man allerede på kursets andendag har fundet erhvervspraktikken. :-) Jeg glæder mig allerede, for jeg har tilbragt hele dagen i selskab med hovedkræfterne bag Pakhus 16's forårsmarked. I kan GODT glæde jer allesammen. det tegner SUUUUPER fedt, og jeg synes det er skønt at kunne tilbyde sin arbejdskraft et sted, som rent faktisk har brug for ekstra hænder og hvor man ikke føler at man bare er 'parkeret' af kommunen. HURRA!
(Tak for en dejlig dag Lis, Pernille og Carsten!)

6 kommentarer:

  1. Super ide! De 3 har sørme også nok at se til, så jeg er sikker på, at din hjælp er mere end påskønnet :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det FEDT Gitte... :D Liige noget for dig...

    Desværre er jeg på Bornholm - og kommer først hjem den 8 om aftenen :( Så jeg kan ingen gang komme ud og se.. Lyder ellers rigtig spændende.

    SvarSlet
  3. GENIALT!!! *respekt-smiley*
    Selvfølgelig skal du da lægge dine kræfter i sådan et foretagende, det kan ikke blive andet end en succes!
    Det er jo lige før man burde tage turen til Odense herovre fra...

    SvarSlet
  4. Jamen det er jo en fantastisk både at bruge 4 ugers tvungen praktik på - og, ja de kan virkelig bruge al den hjælp de kan få!
    Så fedt at det hele flasker sig.

    /Louise

    SvarSlet
  5. ja vi er alle glade for at du kan aflaste de skønne piger og måske være kretiv med dem. knus ulla-badulla

    SvarSlet